Klantenservice
Wij helpen je graag verder
Veelgestelde vragen
Wie kan bij schuifraamveren.nl bestellen?
Je kunt onze balansveren moeiteloos via onze online winkel bestellen, zowel als particulier als bedrijf. Indien je balansveren aanschaft voor zakelijk gebruik, bieden wij de mogelijkheid om een speciaal B2B-account aan te vragen. Na goedkeuring van je account profiteer je van een speciaal gereduceerd tarief bij al je aankopen en is er een mogelijkheid voor kopen op rekening (niet voor elke b2b klant). We keuren uitsluitend bedrijfsaccounts goed voor ondernemingen met een connectie in de bouwsector. Bij het plaatsen van je bestelling kun je eenvoudig een orderreferentie opgeven. Deze referentie kun je terugvinden op de pakbon, factuur en in onze e-mailcorrespondentie. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij verzenden de geplaatste orders 2x in de week, op dinsdag en op donderdag. Wanneer je order wordt verzonden hangt af van het bestelmoment. Je kunt de volgende richtlijnen aanhouden.
De bekende feestdagen waarop we niet verzenden zijn,
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt betalen met onderstaande mogelijkheden:
Betaal ik verzendkosten?
Bij bestellingen van meer dan €500,- voor Nederland en België bieden wij gratis bezorging van al onze producten aan. Voor bestellingen onder de €500,- rekenen wij €7,70 aan verzendkosten. Voorgaande prijzen zijn incusief btw. Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Wil je na het plaatsen van je bestelling je order wijzingen? Dan kun je dit doen door ons zo snel mogelijk een email te sturen naar info@schuifraamveren.nl geef hier duidelijk het ordernummer in aan, zodat wij de wijziging snel en eenvoudig kunnen doorvoeren. Hebben wij de bestelling al verzonden, dan kan er helaas niets meer gewijzigd worden. Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Als je na het plaatsen van je bestelling deze wilt annuleren, verzoeken wij je vriendelijk om ons zo snel mogelijk een e-mail te sturen naar info@schuifraamveren.nl en hierbij duidelijk het ordernummer te vermelden. Op deze manier kunnen we de annulering snel en gemakkelijk verwerken. Houd er rekening mee dat als je de bestelling na 24 uur wilt annuleren, het mogelijk is dat we de bestelling al hebben verzonden. In dat geval kun je de bestelling ongebruikt retourneren. Zodra we de bestelling terug hebben ontvangen, zullen we het volledige aankoopbedrag crediteren. Kan ik een gewenste bezorgdatum kiezen?
Het is niet mogelijk om een specifieke bezorgdatum te selecteren bij ons. Wij maken gebruik van PostNL voor al onze verzendingen, in de meeste gevallen worden pakketten binnen Nederland de dag na verzending bezorgd. Het is echter belangrijk op te merken dat we geen invloed hebben op het bezorgproces zodra we het pakket aan de vervoerder hebben overgedragen. Tijdens de feestdagen moet je er rekening mee houden dat er vertragingen kunnen optreden bij de bezorging. Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Zodra je pakket wordt verzonden, sturen we je een PostNL-track & trace-code via e-mail, waarmee je de status van je zending kunt volgen via de bijgevoegde link. Voor de geschatte levertijden van je bestelling verwijzen we je graag naar punt 2 op deze pagina. Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Je kunt ongebruikte producten retourneren volgens onze retourvoorwaarden. Houd er rekening mee dat balansveren alleen kunnen worden geretourneerd als de verzegeling nog intact is. RetourvoorwaardenParticulierenAls particuliere klant heeft u het recht om uw artikel om welke reden dan ook terug te sturen. We hanteren de wettelijke regels voor kopen op afstand voor consumenten. U kunt binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen retourneren. Vergeet niet om de pakbon of factuur bij te voegen. De kosten voor het retourneren van de producten zijn voor uw rekening. Het artikel dient in originele staat en verpakking te worden geretourneerd, indien mogelijk. "In originele staat" betekent dat u het artikel mag bekijken maar niet mag gebruiken. Let op! Balansveren kunnen alleen worden geretourneerd als de verzegeling nog intact is. Zakelijke klantenVoor bedrijven, stichtingen, scholen of overheidsinstellingen geldt ook een retourperiode van 30 dagen na ontvangst van de goederen. Voeg alstublieft de pakbon of factuur bij uw retourzending. Na ontvangst van de retourzending beoordelen we de teruggestuurde goederen. Bij een geslaagde inspectie ontvangt u een terugbetaling voor de geretourneerde artikelen. Houd er rekening mee dat we €25 exclusief btw in rekening brengen voor magazijn- en verwerkingskosten bij het retour nemen van de goederen. U kunt de goederen zelf terugsturen of bij ons langs brengen. Het artikel dient in originele staat en verpakking te worden geretourneerd, indien mogelijk. "In originele staat" betekent dat u het artikel mag bekijken maar niet mag gebruiken. Let op! Balansveren kunnen alleen worden geretourneerd als de verzegeling nog intact is. Voor een snelle verwerking van uw retourzending, voeg alstublieft de pakbon of factuur van de order bij. Ons retouradres: Wat is de garantieperiode van mijn bestelling?
Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wij garanderen dat elk door ons geleverd product voldoet aan de eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. | ContactToch liever iemand spreken? Dat kan. Neem dan contact met ons op via het onderstaande nummer. Telefoon Openingstijden
|
Contactformulier